Geolocation for tracing the optimal route for claims attention of dairy products

Carolina Díaz Hernani, Gianela Linares Delgado, Gabriela Medina Saldaña, Rodrigo Villegas Chavez, Mariana Moyano

Producción científica: Capítulo del libro/informe/acta de congresoCapítulo de librorevisión exhaustiva

Resumen

Given their size, Mass consumption companies constantly resolve a large number of claims. Sometimes, these claims are not attended to with the necessary speed owing to non-optimized prioritization. The following article proposes using georeferencing, routing, and forecasting to improve this process. To achieve the above, the case of a leading company in the dairy industry will be analyzed internally and externally, as well as the application of quality tools.

Idioma originalInglés
Título de la publicación alojadaSupply chain management strategies and methodologies
Subtítulo de la publicación alojadaexperiences from Latin America
EditoresJorge Luis García Alcaraz, Diego Fernando Manotas Duque, Rosa Guadalupe González-Ramírez, Mario Gustavo Chong Chong, Irineu de Brito Junior
Lugar de publicaciónCham
EditorialSpringer
Páginas283-300
Número de páginas18
ISBN (versión digital)978-3-031-32032-3
ISBN (versión impresa)978-3-031-32032-3, 978-3-031-32034-7
DOI
EstadoPublicada - 2023
Publicado de forma externa

Serie de la publicación

NombreLecture notes in logistics
EditorialSpringer
ISSN (versión impresa)2194-8917
ISSN (versión digital)2194-8925

Nota bibliográfica

Publisher Copyright:
© 2023, The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerland AG.

Huella

Profundice en los temas de investigación de 'Geolocation for tracing the optimal route for claims attention of dairy products'. En conjunto forman una huella única.

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